Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 10 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vplyv turizmu na ziskovosť subjektov priemyslu zábavných činností
Strelová, Andrea
Strelová, A., Vliv turismu na ziskovost a financování subjektů průmyslu zábavních činností. Bakalářska práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2019. Hlavním cílem je najít odpověď na otázku, či má turismus pozitivní vliv na firmy zábavního průmyslu, či má kladný vliv na ziskovost těchto firem. Empirickým ověřováním bylo zjištěno, že turismus má kladný vliv na ziskovost subjektů zábavných činností pro metodu regresních modelů. Pro korelační koeficient nejsou výsledky tak jednoznačné. Pro všechny vztahy byla zjištěna závislost veličin, ale ne pro všechny vztahy se jedná o kladnou závislost.
Lidé jako objekty zábavního průmyslu - Objektivizace lidského těla v rámci zábavných mediálních obsahů
Lipoldová, Anna ; Soukup, Martin (vedoucí práce) ; Lütke Notarp, Ulrike (oponent)
Lidé jako objekty zábavního průmyslu zpředmětňování lidských těl v zábavním mediálním průmyslu. Jejím cílem je upozornit na ní spojené sexualizace lidského těla, která se v médiích velmi často objevuje, ať už v tisku, reklamě, na internetu či v televizi. Autorka si na základě vlastních zkušeností s tímto fenoménem zvolila jako předmět svého zkoumání televizní pořad Tvoje Tvář Má Známý Hlas, na jehož vzniku se v minulosti osobně podílela. Kromě jeho obsahové analýzy, jež má za úkol odhalit znaky obrazovkách, provedla autorka během samotného natáčení zúčastněné pozorování, aby širšímu publiku odhalila, jak probíhá proces vzniku obdobných televizních formátů a aby zjistila, zdali zpředmětňování účinkujících dochází i během jeho samotného vzniku. Závěrem také připojuje rozhovory s umělci, kteří se na projektu podíleli, v nichž se odráží jejich subjektivní obecnějším
Vyhodnocení úspěšnosti komunikačního mixu muzea voskových figurín v Praze
Mendlík, Matěj ; Hucková, Barbara (vedoucí práce) ; Švehlík, Luděk (oponent)
Práce se zaměřuje na marketing služeb a marketing v zábavním průmyslu. Cílem práce je zjistit, který nástroj komunikačního mixu je schopen nejvíce navýšit návštěvnost muzea voskových figurín Musée Grévin. Výstupem práce je doporučení ve formě komunikačního plánu pro nadcházející období, který bude představen managementu Musée Grévin.
Marketing a reklama v zábavním průmyslu
Svoboda, Matěj ; Vlček, Josef (vedoucí práce) ; Průšová, Petra (oponent)
Tato bakalářské práce se zaměřuje na marketing a reklamu v zábavním průmyslu. V teoretické části tato práce nejprve vymezuje zábavní průmysl a následně analyzuje základní poznatky marketingu s důrazem na reklamu. V analytické části se pak tato práce věnuje odlišnostem marketingu v oblasti zábavního průmyslu a soustředí se na hlavní problémy, které se v zábavním průmyslu vyskytují, a také hlavní problémy, které se vyskytují v reklamě. Na závěr tato práce nabízí řešení těchto problémů ve formě tematických akcí, což je názorně ukázáno na příkladu Festivalu Fantazie.
Zábavná tvorba v českých televizích, s důrazem na zábavnou tvorbu veřejnoprávní televize
Hirsch, Cyril ; MYSLÍK, Václav (vedoucí práce) ; SVOBODA, Otakar (oponent)
Zábavná tvorba je jedním ze zásadních televizních žánrů v rámci celé historie tohoto média. Bavící funkci plnila již od svého vzniku. S nástupem duálního systému vysílání jde také o kontroverzní žánr v kontextu veřejnoprávní služby občanům. Diplomová práce pojednává o vývoji zábavných pořadů v českém televizním prostředí, s důrazem na Československou a později veřejnoprávní Českou televizi. Komplexní obraz tohoto žánru dává nejprve do souvislostí s historickým vývojem Československé televize a později s nástupem komerčních vysílatelů v ČR. Dále se věnuje developmentu zábavných televizních formátů z hlediska programového a možnostem a typům jejich výroby. Zásadní je pak srovnání přístupu soukromých vysílatelů a veřejnoprávní instituce k žánru zábavy, který svou podstatou tíhne spíše ke komerčnímu pojetí.
Od operety k muzikálu
Bár, Pavel ; SÍLOVÁ, Zuzana (vedoucí práce) ; CÍSAŘ, Jan (oponent)
Disertační práce popisuje vývoj zábavněhudebního divadla ? operety a muzikálu především ? v Československu po roce 1945. Analyzuje konkrétní inscenace, sleduje významná vývojová období tohoto druhu divadla a také proměny přístupu totalitního režimu k jeho existenci a uměleckému vyjadřování, a to nejen v celkovém kontextu změn divadelního systému či společenské a politické situace u nás, ale i v kontextu vývoje v zahraničí. Ačkoliv se zabývá především děním ve velkých zábavněhudebních divadlech (zejména v pražském karlínském divadle), neopomíjí ani malé či regionální scény a jejich zásadní inscenace. Disertační práce vychází jak z existující literatury, tak především z autentických dobových pramenů, svědectví a vzpomínek.
Elektronická taneční scéna jako obraz životního stylu
Syslová, Kateřina ; STAVĚLOVÁ, Daniela (vedoucí práce) ; GREMLICOVÁ, Dorota (oponent)
Práce se zabývá fenoménem posledních tří desetiletí v oblasti zábavy a volného času mladých lidí ? světem elektronické taneční hudby. Původně experimentální produkce hudby využívající pouze elektronických přístrojů, se od konce 80. let 20. století rozvinula do celosvětově rozšířeného hudebního proudu, který se ve svém rámci rozdělil na desítky subžánrů. Ve své práci sleduji hlavní tři z nich, freetekno, drum and bass a house, a popisuji je na úrovni strukturálních prvků ? myšlenka, hudba, prostor, drogy, tanec. Práce dále předkládá výstup z antropologického výzkumu, při kterém mi byly hlavními výzkumnými metodami zúčastněné pozorování, rozhovory s informanty a sběr dotazníkových dat. Výzkum byl založen na hypotéze, že příznivci každého z jednotlivých tří zvolených hudebních proudů se mezi sebou liší nejen v rovině ekonomické a sociální, ale také v oblasti životních postojů a názorů. Teoretickým východiskem mi byla teorie Communitas předložena veřejnosti Victorem Turnerem v jeho knize Průběh rituálu z roku 2004.
Analýza a budoucnost elektronického trhu pro zábavní průmysl a média
Horák, Vít ; Měsíček, Libor (vedoucí práce) ; Bruckner, Tomáš (oponent)
Tato práce analyzuje současný elektronický trh odvětví interaktivní zábavy a filmového odvětví v České republice. Osvětluje základní legislativní pojmy a nové změny zákona. Definuje subjekty, používané formy distribuce a významné online služby, působící na současném elektronickém trhu v ČR. Dále se věnuje problematice "digitálního" pirátství, kde vysvětluje jeho strukturu, definuje jeho účastníky a zjišťuje jeho příčiny i důsledky. Práce dále provádí analýzu trhu filmového odvětví, na jejímž základě prezentuje zjištěné údaje a navrhuje možné přístupy řešení "digitálního" pirátství a možné nové distribuční modely.
Velikostní struktura firem a koncentrace ve vybraném odvětví
Hrubá, Daniela ; Soukupová, Jana (vedoucí práce) ; Breňová, Lubomíra (oponent)
Cílem teoretické části práce je charakterizovat měření monopolní síly firmy, popsat jednotlivé tržní struktury a teoreticky vymezit nástroje měření koncentrace v odvětví. Výsledkem praktické části je zhodnocení situace trhu zábavních her v České Republice a posouzení jeho velikosti v rámci celého odvětví zábavního průmyslu. Dále posouzení monopolní síly a konkurenčního prostředí jedné firmy na daném trhu, analýza jejího obratu v rámci celého trhu, její historie a popis.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.